خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف 38 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس/ دستگیری دو متهم و توقیف یک دستگاه پژو حامل سوخت

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۷۱۵

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 38 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 160 میلیون ریال، طی عملیات یک روزه در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در یک عملیات منسجم و هماهنگ،طرح پاکسازی مناطق آلوده به سوخت قاچاق در روستای کدو کار و ایسین با توان عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی و مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی، اطلاعاتی و جستجوی میدانی،9 محل دپو سوخت قاچاق در دو روستای مذکور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این مکان های آلوده پاکسازی شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در اجرای این طرح 38 لیتر گازوئیل کشف و تعداد 8مخزن بزگ فایبرگلاس و 50بشکه 220 لیتری آغشته به گازوئیل توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری دو متهم و توقیف یک دستگاه پژو حامل سوخت ، ارزش سوخت های کشف شده را 4 میلیارد و 160 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: پلیس تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری خوب مردم محل های دپو سوخت و کالای قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای با این معضل و پدیده شوم برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز