خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

بهشتی گزینه شهرداری خاکعلی شد / 2 عضو علی‌البدل جایگزین 2 عضو مستعفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۶۹۲

سخنگوی شورای شهر خاکعلی از معرفی مهدی بهشتی به عنوان چهارمین گزینه شهرداری خاکعلی به استانداری قزوین خبر داد.

محمد یاوری‌راد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پس از استعفای کرم اصغریان و ولی‌الله اسکاوند دو عضو شورای شهر خاکعلی و قبول استعفای آنها در شورا و ارسال مکتوب آن به فرمانداری و تایید توسط فرمانداری شهرستان آبیک و استانداری قزوین، دو عضو علی‌البدل جایگزین آنها شدند.

وی افزود: مرتضی قاسمی و حیدر مرادی دو عضو علی‌البدل شورای شهر خاکعلی با رأی‌گیری در دفتر شورا، به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای این شهر انتخاب و مشغول به کار شدند.

بررسی رزومه 4 گزینه جدید شهرداری خاکعلی

به گفته این عضو شورای شهر خاکعلی، به تازگی رزومه چهار گزینه به نام‌های بهشتی، گیلک، نجف‌پور و الوندی سرپرست فعلی شهرداری خاکعلی برای شهرداری خاکعلی و معرفی به استانداری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت، با اکثریت آرا مهدی بهشتی به عنوان چهارمین گزینه شهرداری خاکعلی به استانداری قزوین معرفی شد.

یاوری‌راداضافه کرد: بهشتی از کارمندان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین است که با دارا بودن کارشناسی ارشد مدیریت تحول، 15 سال سابقه کار در اداره کل امور اداری و مالی استانداری قزوین، پشتیبانی استانداری قزوین و امور شهری و شوراهای استانداری را دارد و از تعاملات  و ارتباطات خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: داشتن تخصص و سابقه کار در حوزه شهری و وابسته نبودن به جناح خاص از جمله فاکتورهای شورای شهر خاکعلی برای انتخاب گزینه شهرداری خاکعلی بوده است.

طبق اذعان این عضو شورای شهر خاکعلی، پس از رفتن علیرضا انصاری شهردار خاکعلی که هفت ماه می‌گذرد شهرداری خاکعلی دو سرپرست داشته است.

بدهی 28 میلیارد ریالی شهرداری خاکعلی

یاوری‌راد بیان کرد: شهرداری خاکعلی بابت دریافت وام 20 میلیارد ریالی برای احداث کارخانه آسفالتی که محقق نشد و برای آسفالت معابر از این وام استفاده شد، بدهی دارد.

وی افزود: قرار بود با احداث کارخانه آسفالت، درآمد پایداری برای شهرداری خاکعلی ایجاد شود که این مهم عملیاتی نشد.

سخنگوی شورای شهر خاکعلی مطرح کرد: شهرداری خاکعلی بابت بیمه و مالیات 5 میلیارد ریال و بابت حقوق پیمانکار خدمات شهری و پرسنل 3 میلیارد ریال بدهی دارد.

یاوری‌راد اظهار امیدواری کرد: با تایید گزینه جدید شهرداری خاکعلی از سوی استانداری قزوین بتوانیم مشکلات این شهر را رفع کنیم.

به گزارش ایلنا، کرم اصغریان عضو مستعفی شورای شهر خاکعلی اولین عضو علی‌البدل این شهر بود که سال گذشته جایگزین حسن اسماعیلی عضو شورای خاکعلی شده بود؛ حکم شورا بودن اسماعیلی به دلیل اینکه در شهر خاکعلی سکونت نداشت، از سوی استانداری ملغی شده بود.

بنابراین مرتضی قاسمی و حیدر مرادی دومین و سومین عضو علی‌البدل هستند که به عنوان جایگزین دو عضو مستعفی شورای شهر خاکعلی مشغول به خدمت شده‌اند.

خاکعلی از شهرهای شهرستان آبیک استان قزوین است و شورای این شهر، 5 عضو دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز