خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۶۶۰

رئیس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد وسایل نقلیه، محور چالوس فردا جمعه ۸ آذرماه یک طرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۶ آذرماه در جاده‌های استان،گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه ۸ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۹ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۸ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۹ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز چهارشنبه ۶ آذر ممنوع شده بود، از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۷ و ۸ آذرماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۹ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز