خبرگزاری کار ایران

افتتاح المان شهدای گمنام در ناحیه شهری مهرگان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۶۰

به مناسبت هفته بسیج در مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان و شهردار محمدیه المان شهدای گمنام در بوستان هشت بهشت ناحیه شهری مهرگان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در آخرین روز از هفته بسیج، در مراسمی با حضور حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان، حجت الاسلام حسینی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، مریم نخستین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، از اولین المان بزرگ شهدای گمنام در ناحیه شهری مهرگان رونمایی شد.

این المان در مدت یک سال با همکاری بسیج سازندگی استان قزوین با ۴۹۰ میلیون تومان هزینه ساخته شده است.

المان شهدای گمنام محمدیه هشت نماد گنبدی دارد که بیانگر هشت سال دفاع مقدس و دو پره بزرگ دارد که یادآوردو شهید گمنام این ناحیه است.

این المان با طراحی واحد عمران شهرداری محمدیه در مدت یک سال ساخته شده و در بوستان بزرگ هشت بهشت ناحیه شهری مهرگان نصب شده است.

شرکت کنندگان در مراسم رونمایی از این المان با حضور در مزار شهدای گمنام نسبت به این شهدا ادای احترام کردند.

ناحیه شهری مهرگان با اجرای بزرگترین طرح مسکن مهر با ظرفیت ۵۲ هزار واحد در حال حاضر با افتتاح نیمی از واحدها بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز