خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کمیسیون های فرآورده های نفتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۵۶

کمیسیون فرآورده‌های نفتی روز چهارشنبه پس از برگزاری انتخابات در اتاق بازرگانی قزوین تشکیل و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در نشستی که با حضور مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان و برخی فعالان حوزه صنعت حضور داشتند، کمیسیون فرآورده‌های نفتی تشکیل و اعضای اصلی آن انتخاب شدند.

در این نشست، ۴۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی در حوزه روغن‌های صنعتی و هیدروکربن حضور داشتند که از این میان ۱۲ نامزد برای انتخاب اعضای اصلی کمیسیون فرآورده‌های نفتی کاندیدا شدند.

پس از رای گیری، بخشی جعفری واحد، بابک نوبریان، مسعود محی الدینی، امیر پورکمند عمدآبادی، احسان بابایی، محمدرضا محمدی و جعفر الله وردی ها به عنوان هفت عضو اصلی کمیسیون انتخاب شدند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در این نشست گفت: حذف واسطه‌ها، چانه زنی و پیگیری مطالبات مربوط به حوزه فرآورده‌های نفتی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط کمیسیون پیگیری شود.

مهدی عبدیان افزود: مدت‌ها بود که وجود چنین کمیسیونی در استان قزوین احساس می‌شد تا بررسی موانع و مشکلات تولید و صادرات محصولات فرآورده‌های نفتی شامل هیدروکربن‌ها و انواع روغن‌های صنعتی در این استان پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم شهرستانهای قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی باید با توجه به روابط و اشرافیت پیگیر تصمیمات کمیسیون‌ فرآورده های نفتی باشند و آن را از وزارت نفت و صنعت مطالبه کنند.

استان قزوین دارای ۴۰ واحد در حوزه هیدروکربن و روغن‌های صنعتی است که از این میان ۳۰ واحد عضو اتحادیه صادرکنندگان هستند.

دبیرخانه کمیسیون فرآورده‌های نفتی برعهده اتحادیه صادرکنندگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز