خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

عاملان حمله به جایگاه های سوخت در قزوین دستگیر شدند/ بازداشت 15 نفر لیدر اغتشاشات در استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۵۱

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: چهار نفر از عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در حوادث اخیر شهر قزوین با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: در حوادث اخیر ، استان قزوین نیز شاهد تجمعات محدود غیر قانونی بود که خوشبختانه با همکاری و همیاری مردم و برخورد مدبرانه و سعه صدر پلیس و همکاری نهادهای امنیتی، تجمعات بدون مشکل خاصی مدیریت و تعدادی از افراد به عنوان لیدر و محرکان اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

وی یادآورشد: قبل از اعلام سهمیه بندی سوخت از سوی دولت، تمهیدات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان اندیشده شده بود و با اقدامی هوشمندانه ۲ نفر از عاملان حمله به یکی از جایگاه های سوخت در قزوین پس از اقدام به پرتاب کوکتول مولوتف، حین فرار توسط عوامل مستقر در جایگاه دستگیر شدند.

سردار حاجیان اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران ۲ نفر از همدستان خود را معرفی و در یک عملیات ضربتی همدستان آنان نیز دستگیر و به اهداف حمله به ۲ جایگاه سوخت و شرکت نفت قزوین به قصد اقدام خرابکارنه و تخریب اموال عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: لیدر اصلی این باند که پس از خروج قانونی از کشور و سفر به یکی از کشورهای همسایه در مردادماه به صورت غیر قانونی قبل از حوادث اخیر وارد کشور شده و نقشه حمله به جایگاه ها را طراحی  کرده بود با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شد.

سردار حاجیان خاطر نشان کرد: در تجمعاتی که روزهای اخیر در استان قزوین شکل گرفت تعداد ۱۵ نفر از لیدرها و محرکان اصلی که قصد اغتشاش و بی نظمی در استان را داشتند دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی  و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه بررسی ها حاکی از خط دهی سازمان های معاند نظام  در پس پرده این تحرکات بود خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است و اجازه سوءاستفاده از احساسات پاک مردم و هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور را به اشرار و فرصت طلبان و آشوبگران نخواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز