خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای آبیک در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

مسیر ارتباطی اتوبان آبیک استاندارد نیست/ لزوم احداث پل غیرهمسطح

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۵۹

رئیس شورای شهر آبیک مسیر ارتباطی اتوبان این شهر را غیراستاندارد ذکر کرد و گفت: احداث پل غیرهمسطح که 8 سال پیش تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد شده، ضروری است.

اسماعیل عبادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ساماندهی کسبه هایی که در شهر آبیک سد معبر می‌کنند، کار مشارکتی است که از سوی شهرداری آبیک در این زمینه مکاتبات لازم با سازمانهای مربوطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمینه ساماندهی مشاغل مزاحم پیگیری‌هایی انجام شده، ادامه داد: برای تحقق این مهم، قطعه زمینی مشخص شده تا مشاغل مزاحم در یک جا جمع شده و ساماندهی شوند.

عبادی اضافه کرد: مراحل مطالعاتی زمین ۲ هکتاری ساماندهی مشاغل مزاحم، انجام شده و در حال رایزنی جهت تحویل زمین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کار مطالعاتی ساماندهی بازارهای هفتگی  و روزانه در حال انجام است و به مکان مشخصی منتقل می شوند.

جانمایی ۳ مکان برای ساماندهی بازارهای هفتگی

این عضو شورای شهر آبیک بیان کرد: سه مکان برای ساماندهی بازارهای هفتگی شهر آبیک جانمایی شده است.

رئیس شورای شهر آبیک افزود: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها ساز و کاری برای تمام مشاغل مزاحم تعریف شده و ساماندهی آنها ضروری است که شورای شهر آبیک طبق این ماده قانونی نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم اقدام می‌کند.

به گفته عبادی؛ با توجه به انعقاد تفاهم نامه شهرداری آبیک با هیات مدیره و مدیر عامل شهرک دانشگاهی اندیشه شهرستان آبیک ، معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری قزوین و مدیر کل مسکن و شهرسازی استان قزوین در سال ۹۰ مبنی بر پیگیری و تامین اعتبار و مکان یابی برای احداث پل غیرهمسطح جهت اتصال و دسترسی شمال و جنوب اتوبان آبیک از سوی معاونت برنامه ریزی استانداری قزوین در این زمینه، تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهرداری برای مشارکت در ساخت پل غیرهمسطح در اتوبان آبیک اعتباری ندارد

طبق اذعان عبادی؛ تاکنون از سوی شهرداری آبیک چندین مرتبه در خصوص موضوع مذکور مکاتبه انجام شده اما به نتیجه نرسیده؛ در حالی که تنها راه ارتباطی در اتوبان مسیر رودخانه است که به صورت پل زیرگذر از آن استفاده می‌شود و در واقع برای مسیر شمال آبیک مسیر استانداردی وجود ندارد.

 این عضو شورای شهر آبیک اذعان کرد: شهرداری آبیک برای مشارکت در ساخت پل غیرهمسطح در اتوبان آبیک اعتباری ندارد و باید از طریق دیگر اقدام کند که می توان به واگذاری زمین اشاره کرد.

عبادی یادآور شد: چند هفته پیش در جلسه شورای شهر آبیک که مدیر کل دفتر امور شهری و روستاهای استانداری قزوین حضور داشتند، این موضوع مطرح و مقرر شده مکاتبه با مسئولان مربوطه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز