خبرگزاری کار ایران

کارشناسی سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی به کشور / بهبود کیفیت هوای شهرهای صنعتی/ بارش برف در کردستان و کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۱۳

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد و گفت: این سامانه شمال غرب کشور را دربر خواهد گرفت و کیفیت هوا در شهرهای صنعتی بهبود خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: همچنان شاهد تداوم آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت هستیم، اما پیش بینی می‌کنیم از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شود.

وی گفت: بارش برف و باران در بخش‌هایی از شمال غرب کشور آغاز می‌شود و بهبود کیفیت هوا را در شهر‌هایی مانند تبریز و ارومیه شاهد خواهیم بود و به تدریج از بعد از ظهر امروز نیز در بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

ضرابی افزود: این بارش‌ها از فردا علاوه بر شمالغرب در بخش‌هایی از غرب کشور، دامنه‌های البرز و بخش‌های مرکزی و غربی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: انتظار بارش برف را در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران داریم، ضمن اینکه از فردا بعد از ظهر به تدریج بارندگی در دامنه‌های جنوبی البرز آغاز می‌شود و بهبود کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اراک، قم و اصفهان اتفاق می‌افتد.

وی گفت: فعالیت این سامانه بارشی در جنوب غرب کشورمان نیز فردا به شکل رگبار و رعد و برق در بخش‌هایی از استان‌های ایلام و خوزستان خواهد بود و برف و باران را در بخش‌هایی از استان‌های کردستان و کرمانشاه پیش بینی می‌کنیم.

ضرابی افزود: در شمال خلیج فارس نیز رگبار و رعد و برق پیش رو خواهیم داشت و برای پس فردا یعنی روز جمعه عمدتا شاهد فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز