خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آلودگی هوا در 6 استان کشور/بارش برف و باران در 7 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۱۷۵

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 6 استان کشور آلودگی هوا وجود دارد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی، گفت: امروز همچنان هوا در تهران، کرج، اراک، قم، تبریز، ارومیه و اصفهان آلوده است.

وی افزود: از عصر امروز با ورود سامانه بارشی جدید، علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمال و شمال غرب، بارش برف و باران و وزش باد خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: فردا علاوه بر شمال و شمال غرب تهران بارش باران و برف و وزش باد برای استان‌های تهران، البرز، زنجان و قزوین پیش بینی می‌شود. همچنین در مناطقی مانند ایلام و خوزستان و غرب خلیج فارس، رگبار باران و وزش باد و رعدوبرق داریم.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار محلی است. از بعدازظهر امروز افزایش ابر خواهد داشت. همچنین در روز پنجشنبه، رگبار باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از عصر پنجشنبه به تدریج از آلودگی هوا در شهر‌های تهران، کرج، اراک، قم، تبریز، ارومیه و اصفهان کاسته می‌شود و کیفیت هوا بهبود پیدا می‌کند.

گودرزی گفت:در روز جمعه در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سردترین مرکز استان کوهرنگ با دمای منفی ۱۰ است. همچنین گرم‌ترین مرکز استان چابهار و عسلویه با دمای ۲۹ درجه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز