خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۰۸۲

وزیر بهداشت و درمان پزشکی به صورت سرزده از بیمارستان شهدای شهرستان آبیک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان پزشکی به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آبیک از بیمارستان شهدای آبیک استان قزوین بازدید کرد.

در این بازدید وزیر بهداشت از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در ۱۳ خرداد سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط بخش اورژانس و کلینیک آن افتتاح شده است؛ با پیگیری و مساعدت داودمحمدی نماینده مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستورکار قرار گرفته است.

طبق قول دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تا پایان آذر ماه مدیریت بیمارستان شهدای آبیک به بخش خصوصی واگذار می‌شود اما با تعرفه دولتی به مردم شهرستان آبیک خدمات ارائه خواهد شد و نظارت بیمارستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

شهرستان آبیک با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان خصوصی و بیمارستان دولتی شهدای آبیک است که با راه اندازی کامل بیمارستان شهدا تا پایان پاییز امسال، مردم این شهرستان پس از ۷ سال از چشم انتظاری درآمده و از خدمات مطلوب‌تر بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز