خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

تعاونی‌های توانمند استان موجب رونق کسب و کار در هرمزگان شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۵۵

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود تعاونی های توانمند استان، موجب رونق در کسب و کار این استان شده است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، محمد آشوری تازیانی در نشست با رئیس اتاق تعاون هرمزگان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در اتاق تعاون استان بیان کرد: وجود تعاونی‌های توانمند استان، موجب رونق در کسب و کار این استان شده که سبب خرسندی و دلگرمی است.

عباس سالاری در این نشست ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بخش تعاون در استان اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصادی که کشور با آن مواجه است، توجه به بخش تعاون می‌تواند گره گشای این مشکلات باشد و ما آمادگی داریم نقش خوبی در اقتصاد ایفا کنیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی، ادامه داد: با تصدیق مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از بخش تعاون، امید ما به توسعه بخش با رهنمودهای مقام معظم رهبری و دستور اکید ایشان برای حل مشکلات و توسعه بخش تعاون بیشتر شده است.

وی در بخش دیگری از این نشست به برگزاری نمایشگاه توانمندی های تعاون در بندرعباس اشاره کرد و گفت: برای اولین بار توانستیم ظرفیت های بخش تعاون را در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهیم که استقبال بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز