خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد:

کاشمر سالیانه پذیرای بیش از 3 میلیون زائر و گردشگر است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۵۷۷

فرماندار کاشمر گفت: شهر کاشمر با 105هزار نفر جمعیت جزو 5 شهر بزرگ استان و دارای پتانسیل‌های فراوانی برای حضور گردشگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در تشریح این خبر گفت: کاشمر دومین شهر زیارتی استان است که براساس آمار اعلام شده سالیانه بیش از 3 میلیون زائر و گردشگر در این شهرستان حضور دارند و از اماکن مختلف به خصوص امامزادگان سید مرتضی(ع) و سید حمزه(ع) بازدید می‎کنند.

وی گفت: شهرستان کاشمر به رغم جاذبه‎های طبیعی و بکر فراوانی که دارد اما هنوز بسیاری از آن‌ها ناشناخته هستند، از سویی این منطقه از نظر درمانی امکانات فوق‎العاده خوبی دارد و به عنوان قطب درمانی شناخته می‌‌شود.

فرماندار کاشمر افزود: با وجود تمامی این پتانسیل‎ها اگر نتوانیم از همه این ظرفیت‎های بالقوه و بالفعل به خوبی استفاده کنیم ضرر کرده‌‌ایم.

وی بیان کرد: در حوزه شهرستان کاشمر همه ظرفیت‌‌های دولتی را برای حوزه بخش خصوصی آماده کرده‎ایم و نهایت همکاری و همیاری را با سرمایه‎گذاران به خصوص در بخش گردشگری خواهیم داشت.

ساقی عنوان کرد: براساس اعلام شهردار کاشمر برای کسانی که بخواهند در بخش اقامت سرمایه‌‌گذاری‎هایی داشته باشند پروانه رایگان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز