خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

ضرورت تامین روشنایی محور خلیل آباد به کاشمر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۶۹

فرماندار خلیل آباد گفت: محور خلیل آباد به کاشمر به طول 15 کیلومتر فاقد روشنایی است که سالیانه تصادفات مختلفی در این محور شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه روشنایی محور خلیل آباد به کاشمر یک طرح ملی است می طلبد مسئولان ذیربط به خصوص اداره راهداری و برق نسبت به این موضوع اقدام جدی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه بحث ترافیک و فرهنگ سازی آن جزو کارهای اصلی و زیر بنایی مجموعه‌ها در سطح شهرستان‌ها است، افزود: اعضای شورای ترافیک باید مسائل و مشکلات ترافیکی شهر را با دغدغه بیشتری بررسی کنند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه آموزش های ترافیکی به مردم و دانش آموزان در کاهش تصافات بسیار موثر است، اظهار داشت: همکاری و تعامل میان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش نتایج خوبی خواهد داشت که کاهش تصادفات و آسیب های اجتماعی را می توان از مهم ترین آنها دانست.

قاسم پور با اشاره به شروع فصل سرما و بارش بارندگی ها گفت: اصلاح سرعت گیرهای سطح شهر از جمله مسیر دانش آموزان به مدارس، نصب علائم هشدار دهنده در بلوارهای اصلی شهر و محور خلیل آباد به کاشمر  و تسریع در جمع آوری عملیات عمرانی سطح شهر توسط شهرداری در دستور کار اعضای کارگروه شورای ترافیک قرار گیرد.

در یک ماه گذشته 11 مورد تصادف در خلیل آباد رخ داده است

رئیس راهنمایی و رانندگی خلیل آباد گفت: در یک ماه گذشته 11 مورد تصادف در سطح شهر خلیل آغباد رخ داده است که نسبت به مشابه سال قبل در آبان ماه 1 درصد تعداد مجروحین در تصادف افزایش داشته است.

سید محمد سیدی اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی مردم هر لحظه یک نقطه حادثه خیزی در شهر ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر 10 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، افزود: از این تعداد 4 مورد مرتفع شدند و مابقی نیاز به اعتبار دارد.

رئیس راهنمایی و رانندگی خلیل آباد با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما بیان کرد: با توجه به اینکه فصل سرما و بارش ها شروع شده است والدین دانش آموزان از قرار دادن وسیله نقلیه به فرزندانشان جهت عزیمت به مدرسه جدا خودداری کنند.

سیدی با بیان اینکه بیشترین کسانی که از رانندگی لطمه می بینند دانش آموزان هستند گفت: چون دانش آموزان تجربه کافی جهت موتور سواری و خودرو ندارند و رانندگی آنها قانونمند نیست و فاقد گواهینامه هستند، اگر اتفاقی بیفتد آنها مقصر هستند.

وی با بیان اینکه 20 درصد مجروحین سوانح رانندگی در تصادفات دانش آموزان هستند اظهار داشت: متاسفانه رانندگی دانش آموزان فاقد گواهینامه در خلیل آباد یک معضل جدی است.

روشنایی محور خلیل آباد به کاشمر نیاز به بررسی بیشتری دارد

مهدی حقیقی سرپرست اداره راهداری و حمل نقل جاده ای خلیل آباد و کاشمر گفت: روشنایی این محور نیاز به بررسی بیشتری دارد و می طلبد که فرمانداران کاشمر و خلیل آباد جلسه ای با مدیر کل راهداری خراسان رضوی جهت رفع عدم روشنایی محور خلیل آباد به کاشمر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز