خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی عنوان کرد:

نقش موثر کارفرمایان در توسعه و تقویت جایگاه تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۵۱

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از اجرای طرح رابطین بیمه به منظور تقویت تعاملات با شرکای اجتماعی خبر داد و گفت: نقش کارفرمایان در توسعه و تقویت جایگاه سازمان تامین اجتماعی به کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی عباس‌زاده وحید در نشست هم‌اندیشی با تشکل‌های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه‌ای اظهار کرد: تقویت تعاملات فی‌مابین سازمان با کارفرمایان موجب تعالی سازمان تامین اجتماعی و ارتقای امنیت اجتماعی در کشور خواهد شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه کارفرمایان به عنوان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی در موضوع تحقق منابع درآمدی سازمان و حرکت به سوی تعالی سازمانی ضرورت دارد تا برنامه‌ریزی لازم و تاثیرگذار به سوی تقویت بستر و زمینه توسعه تعاملات با جامعه بزرگ کارفرمایان پیش برود.

وی ادامه داد: از این رو سیاست سازمان برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و دوره‌های آموزشی، افزایش سطح دانش و آگاهی کارفرمایان به منظور برداشت یکسان از قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی سازمان تامین اجتماعی است.

عباس‌زاده تصریح کرد: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر فضای تولید و کسب و کار، اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار می‌تواند شرایط فعلی را تغییر دهد و موجبات رونق تولید را فراهم آورد.

وی افزود: در همین راستا و به منظور بهبود تعاملات موثر و دوسویه با شرکای اجتماعی و تقویت اعتماد متقابل و نیز شناسایی و مسائل و مشکلات و درخواست‌های جامعه کارفرمایان و برنامه‌ریزی در جهت حل این مسائل، دستورالعمل اجرایی دوره‌های آموزش رابطین بیمه‌ای به واحدهای استانی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز