خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت پارلمان محلی قزوین:

ارائه شیوه نامه فعالیت کافه سیارها در شهر قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۵۷

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین گفت: شهرداری شیوه نامه فعالیت کافه سیارها در شهر را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیده منیره قوامی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا اظهار کرد: شیوه نامه فعالیت کافه سیارها در شهر قزوین توسط شهرداری به شورای شهر ارائه شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین افزود: در حال حاضر تعدادی از این کافه سیارها در جاده سلامت در حال فعالیت هستند؛ در حالی که جلوی کار بقیه کافه سیارها گرفته شده است.

قوامی تاکید کرد: باید هرچه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود؛ چرا که نوعی تبعیض است و اگر غیرقانونی هستند باید همه آنها تعطیل شوند و لزومی ندارد برخی افراد از کار منع شوند و تعدادی به راحتی به کار خود ادامه دهند.

وی، همچنین خواستار عدم افزایش قیمت اجاره بهای کیوسک‌های سطح شهر شد و گفت: با توجه به قیمت‌گذاری و افزایش شیب تند این تعرفه ها جایز نیست در شرایط فعلی اقتصادی این افزایش اعمال شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین ادامه داد: شهرداری باید طی سالهای اخیر قیمت های واگذاری این کیوسک ها را متعادل می کرد نه اینکه یکدفعه اجاره بهای این دکه ها را افزایش دهد.

قوامی همچنین با تخفیف 20 درصدی اجاره بهای کیوسکدارانی که به توزیع  مطبوعات می پردازند، موافقت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز