خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون املاک پارلمان محلی قزوین:

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری قزوین تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۱۳

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین، خواستار تعیین تکلیف مکان یابی و احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری قزوین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی رئیس کمیسیون املاک و مستغلات پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا طی سخنانی اظهار داشت: بارها موضوع احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری قزوین را مطرح و پیگیری کرده ام؛ اما تاکنون شهرداری هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

وی افزود: همچنین شهرداری در اصلاح بودجه برای پروژه سبزه میدان مینودر بودجه ای مشخص نکرده است؛ در حالی که این پروژه یکی از مهم ترین مطالبات ساکنان منطقه مینودر است و باید تکلیف احداث آن مشخص شود.

دقیقی همچنین خواستار توضیحاتی در خصوص بودجه هزینه شده برای بوستان های پونک، آفرینش و امام علی(ع) شد.

وی همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به کافه سیارها پرداخته شد، گفت: به چه دلیل کار این افراد تعطیل شده است‌در حالی که هزینه کرده اند و نباید متضرر شوند.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون نحوه واگذاری کیوسک‌ها نیز گفت: باید نحوه واگذاری و چگونگی ایجاد حق کسب برای افراد مشخص شود و اینکه ماهیت این کیوسک‌ها برای توزیع مطبوعات است ولی اغلب سوپرمارکت شده اند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: درحال حاضر اجاره بهای این کیوسک ها بسیار ناچیز است و باید مشخص شود که چرا تاکنون قیمت این دکه ها در شهر قزوین پایین بوده و افزایشی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز