خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

بسیاری از مردم هنوز بسته حمایت معیشتی را در‌یافت نکردند / سبد خالی دولت در دست مردم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۸۰

اگرچه دولت در روزهای اخیر مدام از واریز شدن بسته حمایت معیشتی مردم به حساب آنها سخن می‌گوید اما خبرهای رسیده از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور حاکی از ‌آن است که بسیاری از شهروندان هنوز مزه آن را نچشید‌ه‌اند.

به گزارش  برخی از خبرنگاران استانی ایلنا هنوز بسیاری از مردم استان‌های کهگیلویه و بویر احمد ، اصفهان ،فارس ، آذربایجان شرقی ، قزوین ، گلستان، سیستان و بلوچستان  و... بسته حمایت معیشتی خود را دریافت نکرد‌ه‌اند. این در حالی است که بسیاری از شهروندان سرپرست خانوار و بازنشستگان  در گفت وگو با خبرنگاران ما از ندیدن بسته حمایتی در سبد خانوار خود خبر دادند.

فاطمه- س یکی از شهروندان  گلستانی است که هنوز بسته حمایت معیشتی خود را در یافت نکرد‌ه است .فاطمه که سرپرست خانوار نیز هست به ایلنا گفت:  وقتی  دیدم پس از اعلام واریز بسته حمایتی به خانوارها،مبلغی به حسابم واریز نشد به اداره تعاون گرگان مراجعه کردم  به من گفتند  نگران نباشید واریز می شود. 

این زن 62 ساله  با اشاره به اینکه  از آن روز تا کنون همچنان منتظر واریزی دولت هستم اضافه کرد : وقتی دیدم خبری نشد به توصیه یکی از فامیل 2 روز پیش پیامکی به  شماره  #6369*  ارسال کردم و کد ملی خودرا نیز در آن نوشتم اما  هنوز خبری نشد‌ه است.

 در گفت وگو  با بسیاری دیگر از شهروندان ایرانی هم  حرف‌های فاطمه تکرار می شود.اما آنچه مسلم است بسیاری از خانوارها هنوز مبلغی به عنوان بسته حمایت معیشتی دولت را دریافت نکرد‌ه‌اند؛ اگر چه به گفته بسیاری از مدیران کل اداره تعاون،کار و امور اجتماعی از جمله « پروانه نیکمرام» در استان کهگیلویه و بویر‌احمد که شبیه حرف‌های دیگر مسئولان در سایر استان‌ها است ،آمار نهایی تعداد کسانی که بسته حمایت  معیشتی برایشان ارسال شده  معلوم نیست  اما تعداد زیادی از یارانه‌بگیران در استان‌های مختلف از جمله مناطق محروم، بسته حمایتی خود را دریافت نکرد‌ه‌اند.

این مقام مسئول در کهگیلویه وبویر احمد با اشاره به اینکه در 2 روز گذشته بیش از 200 نفر در ادارات تابعه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اقدام به نام‌نویسی برای  دریافت بسته حمایتی معیشتی خود کرده اند، به خبرنگار ایلنا گفت:« اگر تا 20 روز پس از   ارسال کُد رهگیری ، بسته حمایت  معیشتی برای فرد یارانه بگیر ارسال نشد، یارانه بگیر بایستی به ادارات تابعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان  مراجعه کند  تا از طریق اداری، موضوع پرداخت بسته حمایتی معیشتی وی پیگیری شود.» پاسخی که سایر مسئولان  استان‌های دیگر هم  آن را در واکنش به  اعتراض مردم مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی می‌دهند . بسته‌ای که قرار بود اول هرماه در سبد خانوار مردم قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز