خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان عنوان کرد؛

ضرورت پرهیز از ‌رفتارهای جانبدارانه در شکل‌گیری هیئت اجرایی انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۷۶

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران باید با قانون انتخابات و قوانین وابسته آن آشنا باشند تا بتوانند انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه را در حوزه انتخاباتی خود برگزار کنند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سعید ناجی در جلسه ستاد انتخابات استان به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران، افزود: فرمانداران باید هر گونه ابهامی که در خصوص قانون انتخابات و قوانین وابسته آن وجود دارد  از طریق کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان برطرف کنند.

ناجی تاکید کرد: باید فرمانداران از قوانین برخورد با تخلفات در انتخابات آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن با تخلفات در این زمینه برخورد کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به ضرورت آماده سازی لیست هیئت اجرائی توسط فرمانداران، بیان کرد: یکی از وظایف مهم فرمانداران انتخاب اعضای هیئت اجرایی شهرستان‌ها است که باید سعی کنند لیست افراد و اسامی معتمدین را هر چه سریع تر آماده کنند تا بتوان طی زمان بندی تعیین شده اقدامات لازم به منظور برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان های استان را انجام داد.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید در شکل گیری هیئت اجرایی از رفتار های جانبدارانه پرهیز کنند، افزود: فرمانداران دقت داشته باشند که از هر گونه رفتار و عملکردی که موجب ایجاد شائبه جانبدارانه بودن در شکل گیری هیئت اجرایی می شود باید اجتناب کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز