خبرگزاری کار ایران

با هدف اشتغالزایی انجام شد؛

بهره برداری از 18 واحد تولیدی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۶۷

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قزوین از بهره برداری 18 واحد تولیدی و اشتغالزایی برای 538 نفر در شهرک های صنعتی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور امروز دوشنبه -4 آذرماه- اظهار کرد: 18 واحد تولیدی که امسال در شهرک های صنعتی استان به مرحله بهره برداری رسید شامل: تولید محصولات شیمیایی، غذایی،مصنوعات چوبی و ... است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین افزود: از این تعداد واحد تولیدی بهره برداری شده بیشتر در شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا و آبیک (کاسپین ۲) بوده است.

خانپور اعلام کرد: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی برای ۵۳۸ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

به گفته او، سرمایه گذاری واحدهای تولیدی بهره برداری شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در این مدت، ۲هزار میلیارد ریال بوده است.

این مسئول ادامه داد: جذب سرمایه گذاری در بخش صنعت همچنان با قوت ادامه دارد و قزوین در این زمینه جزو استان های پیشتاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: از طرفی دیگر نزدیکی به تهران، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور، قرارگیری در کنار خط آهن شمال به جنوب و جنوب به شمال کشور در کنار زیرساخت های مناسب موجب شده تا این استان در زمینه سرمایه گذاری صنعتی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خانپور یادآور شد: زمین ارزان قیمت و دارای زیرساخت های آماده و مشوق های مالیاتی از جمله مزایای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز