خبرگزاری کار ایران

همتی مطرح کرد:

بازرسی‌ها در همه شهرستان‌ها تداوم داشته باشد/ لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۴۹

استاندار هرمزگان گفت: بازرسی های مستمر از بازار و واحدهای صنفی در دستور کار باشد و فرمانداران بر این امر در شهرستان ها نظارت کنند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های استان هرمزگان برگزار شد، نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به ویژه کالاهای اساسی و نرخ حمل و نقل را از اولویت های بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: بازرسی های مستمر از بازار و واحدهای صنفی در دستور کار باشد و فرمانداران بر این امر در شهرستان ها نظارت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در روزهای اخیر اقدامات ویژه ای در راستای کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار در سراسر هرمزگان انجام شده و این روند باید تداوم داشته باشد.

استاندار هرمزگان از همکاری خوب اصناف و کسبه در زمینه کنترل قیمت ها قدردانی کرد و افزود: تاکنون امر مهم تنظیم بازار در هرمزگان به خوبی انجام شده و در ادامه نیز همه مسئولان مرتبط به ویژه فرمانداران در شهرستان ها این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

همتی در ادامه به موضوع سوخت مورد نیاز شناورهای صیادی در هرمزگان اشاره کرد و بیان‌داشت: فرمانداران شهرستان‌های ساحلی در هرمزگان نسبت به ساماندهی و ثبت نام صیادان واقعی با کمک تعاونی‌های صیادی در شهرستان ها اقدام کنند تا آمار آنها به طور دقیق مشخص و سهمیه سوخت برای شناورهای آنها در نظر گرفته شود.

وی بر لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری در هرمزگان و تشویق مردم نسبت به استفاده بیشتر از این ناوگان تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی رضایتمندی جامعه را نیز به همراه دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در امر نظارت بر بازار باید با ترویج آموزش های عمومی از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کنیم تا نظارت‌ها دقیق تر و گسترده‌تر باشد.

همتی از تلاش تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان های هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز