خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

پیش‌بینی جوی پایدار و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته/ افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۹۶

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز چهارشنبه با وجود جوی پایدار، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی کشور پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: از امروز تا روز چهارشنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما را انتظار داریم.
 
وی درباره آلودگی هوا در این هفته افزود: با توجه به پایداری هوا، تا روز پنجشنبه به تدریج به میزان غلظت آلاینده‌های جوی شهر‌های صنعتی و پرجمعیت شامل تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد اضافه می‌شود.

رفیعی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی است. حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه بالای صفر خواهد بود.
 
رفیعی ادامه داد: امروز در برخی نقاط غرب و جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش‌ها به صورت رگبار و گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود. همچنین در ارتفاعات این مناطق، بارش‌ها به صورت برف است.
 
وی اظهار کرد: در شمال خلیج فارس، بارش‌های رگبار همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه، سامانه جدید بارش باران و برف از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا این مناطق را شامل می‌شود. بارش‌ها در روز پنجشنبه نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
رفیعی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان اظهار کرد: سردترین مرکز استان بجنورد با دمای ۸ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای ۲۷ درجه بالای صفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز