خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

عفو رهبری مشمول 46 زندانی در قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۴۵

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و به درخواست کمیسیون عفو این استان و موافقت رهبر معظم انقلاب ۴۶ نفر از محکومین زندان مرکزی قزوین مورد عفو قرار گرفتند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز یکشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، افزود: با موافقت رهبر معظم انقلاب تعدادی از مددجویان آزاد ، تعدادی تخفیف قابل توجهی دریافت و تعدادی هم حبس جزای نقدی‌شان شامل عفو شده است و کسانی که تخفیف مجازات دارند هم تعیین تکلیف می شوند.

وی خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند، گفت: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفو آزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهید شد، پس تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کرده و توکل‌تان به خدا باشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت و بدون هیچ اغماضی با کسانی که اقدام به جرائم خشن می کنند و امنیت و آسایش عمومی را مختل می کنند، برخورد می کند و قطعا از زندان به عنوان مجازات برای این افراد استفاده خواهد کرد.

وی یادآور شد: نباید هر کسی را به خاطر تخلف کوچک و قابل سازش و مسائل حقوقی قابل حل و فصل به زندان انداخت چرا که این امر موجب مجازات خانواده او نیز می شود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین دو هفته پیش اعلام کرد که از ابتدای امسال ۱۰۲ زندانی غیرعمد و مالی با بدهی معادل ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان با کمک خیران، ستاد دیه و بخشش شاکیان آزاد شدند.

به گفته محمدی پارسال هم ۲۶۷ زندانی به همت ستاد دیه آزاد شدند و در حال حاضر ۲۵۶ زندانی جرائم غیرعمد و مالی در زندان استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز