خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی هرمزگان :

مدیران استان موظف به پاسخگویی در برابر افکار عمومی جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۰۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با مدیریت هوشمندانه استاندار هرمزگان و عملکرد تمامی مجموعه استان در حوزه های مختلفی همچون اجرایی، اقتصادی ،امنیتی و انتظامی از بروز هرگونه توطئه ای در استان جلوگیری شد

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سعید ناجی در نشست با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی رسانه و افکار عمومی باشند، افزود: مدیران استان به منظور آگاه سازی جامعه باید پاسخگوی رسانه باشند البته باید در نظر داشت که توضیح ندادن (نه پاسخگو نبودن) توضیح ندادن در باره مسئله ای خود یک نوع پاسخگویی است.

وی اضافه کرد:  برخی مواقع ممکن است که مدیر صلاح نداند در باره مسئله ای توضیح مفصلی دهد و توضیحات در آن مورد را به زمان دیگری  موکول می کند، این را باید اصحاب رسانه در عالم فعالیت حرفه ای مد نظر قرار دهند.

ناجی با بیان اینکه در هرمزگان شاهد عدم پاسخگویی برخی از مدیران هستیم، بیان کرد: در استان مدیرانی هستند که حتی در مواقعی که باید وظیفه خود در اطلاع رسانی را انجام دهند کوتاهی می کنند و توضیحات لازم در حوزه مورد نیاز را به مردم  نمی دهند.

وی تاکید کرد: این مدیران رصد شده اند و به آنها تذکر داد می شود  در صورت بی توجهی اقدامات لازم در  این حوزه صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه یکی از وظایف دستگاه ها انعکاس عملکرد مجموعه و به تبع آن دولت به جامعه است، افزود: مردم باید در جریان تمامی فعالیت و عملکرد دولت در هرمزگان قرارگیرند که این امر از وظایف اصلی روابط عمومی دستگاه های اجرایی است‌ و در ارزیابی روابط عمومی ها لحاظ خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انعکاس سریع و به موقع عملکردها و اقدامات دولت گام موثری در راستای تقویت بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهد بود که باید این مهم مورد توجه تمامی مجموعه های دولتی در استان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: بر خلاف نگاهی که کم ارزش جلوه دادن عملکرد دولت به بهانه های سیاسی را فصل الباب قرار می دهند برای تضعیف دولت ، ما بر این اعتقاد هستیم که تضعیف دولت به شیوه های ناصحیح تضعیف نظام در نظر مردم را در پی خواهد داشت و موجب شکاف میان مردم و حاکمیت خواهد شد.

ناجی تاکید کرد: دولت همواره نقد را محترم شمرده و خواستار جامعه پویا و در حوزه  رسانه ای فعال برای به نقد کشیدن عملکرد همه اجزای دولت است اما این نقد را به شیوه صحیح و منصفانه در جهت اصلاح و سازندگی طلب می کند.

وی با بیان اینکه برخی اظهار نظر‌ها صورت گرفته در خصوص شرایط موجود کشور مباحثی را مطرح می‌کنند که شایسته نیستند، افزود: خلاف واقعه سخن گفتن خیلی هنر نیست باید تلاش کنیم در مسیر صداقت و اخلاق مداری حرکت کنیم.

ناجی با اشاره به برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی پیش رو، افزود: از همه اقشار ،گروه‌ها مختلف با نگاه‌ها و اندیشه های مختلف برای مشارکت و حضور پر رنگ در انتخابات دعوت می کنیم و امیدواریم انتخابات پرشور و خوبی را  پیش رو داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز