خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

جانشین مقدری در شورای شهر معرفی شد / برآورد خسارت اولیه 300 میلیارد است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۴۸

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به معرفی جانشین مهدی مقدری عضو سابق شورای شهر اصفهان ، گفت: طبق برآورد اولیه از سوی شهرداری اصفهان تاکنون 300 میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری این شهرستان خسارت وارد شده است.

حسنعلی مبینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در باره جزئیات بیشتر خبر معرفی جانشین مقدری، گفت: پس از اعلام حکم قطعی برای مهدی مقدری، رضا امینی به جای وی به عنوان عضو علی‌البدل شورا هفته گذشته معرفی شده و فعالیتش را به صورت رسمی در شورای شهر اصفهان آغاز کرده است.

تیرماه گذشته دادگاه کیفری اصفهان مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان، را به دو سال حبس و دو سال انفصال از خدمات دولتی و عضویت در شورای شهر محکوم کرد.

مقدری با انتشار حکم بدوی دادگاه در توئیترش خبر داد که اتهام‌های وی «تبلیغ علیه نظام» و «تشویش اذهان عمومی» ذکر شده است.

این عضو سابق  شورای شهر اصفهان که دبیرکلی «سازمان عدالت و آزادی» را نیز برعهده دارد، مطرح شدن این اتهامات را به دلیل حمایتش از مهدی حاجتی، علی اصغر غروی، تجمع صنفی معلمان و دفاع از حقوق زنان عنوان کرده است.

مبینی نژاد در ادامه از میزان خسارت‌های برآورد شده در پی ناآرامی‌های اخیر در استان اصفهان، گفت: طبق برآورد خسارت های اولیه تاکنون 300 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: خسارت های برآورد شده از سوی شهرداری بهارستان نیز 27 میلیارد تومان اعلام شده است.

این عضو شورای شهر گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر در اصفهان به مترو، اتوبوس ها، ایستگاه‌های بی، آر، تی و ... خسارت‌هایی وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز