خبرگزاری کار ایران

محدویت های ترافیکی فردا در یزد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۱۱

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی میثاق با ولایت و دفاع از امنیت و اقتدار کشور که فردا -دوشنبه 4 آذرماه - در یزد برگزار می شود از سوی پلیس راهور یزد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با تاکید بر رعایت مقررات و همکاری مردم و رانندگان با پلیس اظهار داشت: این محدودیت‌ از ساعت شش و نیم صبح فردا ( دوشنبه ) در میدان شهید بهشتی، خیابان امام، چهارراه شهدا و خیابان قیام و در تمام کوچه‌های مرکزی شهر یزد اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا زارع ادامه داد: در ابتدای مراسم راهپیمایی تقاطع بعثت از سمت میدان شهید بهشتی و خیابان امام شمالی از سمت سه راه حضرت مهدی مسدود است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد، مسیرهای منتهی به میدان شهید بهشتی از سمت خیابان دهم فروردین، خیابان فرخی و خیابان شهید رجایی کاملا مسدود است.

 زارع بیان داشت: تمام مسیرهای منتهی به میدان تاریخی امیرچخماق از سمت خیابان قیام، خیابان سلمان، خیابان امام شمالی و کلیه کوچه‌های مرکزی شهر نیز مسدود است.

وی با بیان اینکه شهروندان از مسیرهای جایگزین تردد کنند اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می شود خودروهای خود را در این مسیرها پارک نکند و با نیروهای راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند و به هیچ وجه تقاضای باز کردن این مسیرها را نداشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز