خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد؛

ثبت‌نام کاندیداها از آذر ماه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۹۱

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از آغاز ثبت‌نامه کاندیداها در 10 آذر امسال به مدت 7 روز خبر داد و گفت: ثبت‌نام در 3 مرکز انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی‌الله حیاتی در آیین گشایش ستاد انتخابات استان با اعلام این خبر گفت: امسال شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خواهیم بود.

وی افزود: به استناد ماده 31 قانون انتخابات، 19 واحد اجرایی معتمدین در 8 شهرستان و 11 بخش در زمان‌بندی معین شکل خواهد گرفت.

حیاتی بیان کرد: ثبت‌نام کاندیداها از 10 آذر ماه به مدت 7 روز و در 3 مرکز انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز خواهد شد که البته کاندیداها می‌توانند از محل وزارت کشور نیز امر ثبت‌نام را انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استان خراسان شمالی گفت: اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، وفاداری به قانون اساسی، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن، سن حداقل 30 و حداکثر 75 سال تمام از شرایط لازم برای کاندیدا شدن در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در اسفند ماه سال جاری پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز