خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

ترویج ورزش در جامعه با مشارکت همه جانبه امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۵۰

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ترویج و توسعه ورزش همگانی نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه ها در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، احمد گواری روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین اظهار کرد: افزایش سلامت و کاهش بیماری های ناشی از کم تحرکی با توسعه و ترویج ورزش همگانی و البته مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم امکان پذیر است است و در این صورت می‌توان به اهداف ترسیم شده برای ترویج ورزش و  تحرک در جامعه دست یافت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی  تاکید کرد: ورزش همگانی با تمامی اقشار مردم در ارتباط است و باید به همه شهروندان از کودک تا یک فرد کهنسال خدمات ارائه دهد.

گواری افزود: با توجه به گستردگی جامعه هدف، نیاز است که از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها از جمله: آموزش و پرورش، اداره کار، نیروی انتظامی و ... برای توسعه ورزش‌های همگانی استفاده کرد که در صورت تحقق این موضوع، شاهد افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌ها خواهیم بود.

به گفته او، هیات‌های ورزشی مانند هیات‌های مذهبی است و نباید مدیریت آنها بر عهده یک فرد باشد، بلکه باید با استفاده از ظرفیت تمامی اعضا برای پیشبرد اهداف آنها برنامه ریزی شود.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه امروزه ورزش در سراسر کشور به عنوان یک فعالیت و حرکت مثبت که نقش موثری در ایجاد سلامتی و نشاط جامعه دارد نگریسته می‌شود و همین نگاه مثبت در توسعه و رشد این ورزش مفید خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: اگرچه این نگاه و باور در میان اقشار مختلف مردم شکل گرفته است ولی موانعی نیز در این مسیر وجود دارد که باید مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی و رؤسای هیات‌های استانی برای شناسایی و رفع آنها تلاش کنند.

گواری گفت:متاسفانه امروزه افرادی که به بیماری‌های غیرواگیردار و کم تحرکی دچار هستند، جمعیت کمی نیستند و باید با برگزاری برنامه‌های متنوع و جشنواره‌ها برای مقابله با این آسیب‌ها تلاش کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز