خبرگزاری کار ایران

تعریف کاربری های عمومی جدید در مسکن مهر آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۸۹

نایب رئیس شورای شهر آبیک گفت: اغلب شهرک های مسکن مهر فاقد فضاهای ورزشی و فضای سبز و غیره است از این رو کاربری های عمومی جدید در شهرک بعثت (مسکن مهر) آبیک در دستور کار قرار گرفته است.

قدیر اینانلو  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: حدود ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر آبیک قولنامه‌ای است که بیشتر در شهرک فردوس، محله‌های مهدیه و صدوقی ساخته شده‌اند.

وی با اشاره به رسانه‌ای شدن راهکارهای حل اراضی قولنامه‌ای از سوی معاون عمرانی استاندار قزوین و بلامانع بودن اراضی قولنامه‌ای معتبر افزود: البته آیتم های خاصی دارد که طبق آنها مالکان دارای اراضی قولنامه‌ای در شهر آبیک می توانند به شورای شهر یا شهرداری مراجعه کرده و مجوز ساخت و ساز دریافت کنند.

رئیس کمیسیون املاک شورای شهر آبیک ادامه داد: شورای شهر آبیک پیگیر اخذ زمین ۸۰ هکتاری از اراضی شهرک دانشگاهی واقع در شمال شهر است که پیگیری تحقق این مهم از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه دارد.

اینانلو اضافه کرد: شورای شهر آبیک در حال پیگیری و تعریف کاربرهای عمومی  جدید در مسکن مهر است چرا که دارای یک مدرسه و یک مسجد ۱۰۰ مترمربعی بوده و فاقد پارک، فضای سبز،سالن ورزشی و فضای آموزشی و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بازارچه روز را در ضلع جنوبی شهرک مهر آبیک راه اندازی کنیم و دستفروشان و وانت بارها همه در یک نقطه ساماندهی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز