خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد استاندار هرمزگان؛

تندیس‌شهدا بر روی شناورهای دریایی نصب شود/ کنگره ملی شهدا، ترویج فرهنگ دفاع مقدس به جوانان امروز است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۰۵

استاندار هرمزگان گفت: باتوجه به ساحلی بودن استان هرمزگان، نصب پرچم و تمثال شهدا بر شناورها و قایق‌های دریایی همراه با رژه دریایی در هرمز ، اقدام زیبا و متفاوتی نسبت به استان های دیگر است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، عنوان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در شأن شهدای بزرگوار این استان و خانواده معظم آنان برگزار شود.

وی ادامه داد: از طریق برگزاری این کنگره بزرگ می‌توان ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری را به خوبی در جامعه به ویژه برای جوانان تبیین و ترویج کرد.

استاندار هرمزگان افزود: کنگره ملی شهدای استان هرمزگان فضای مناسبی را به وجود می‌آورد تا نسل جوان با حقیقت دفاع مقدس و فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

همتی اظهار داشت: ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید امید آفرین است و باید از این طریق در جامعه نشاط و امید ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب و قابل توجهی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در مدت زمان باقی مانده برای برگزاری این کنگره نیز باید همه تدابیر لازم اندیشیده شود و پیگیری امور و نظارت بر کارها با دقت و سرعت لازم صورت گیرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: صدا و سیما و سایر رسانه های استان نیز با تولید محتوا و پخش برنامه های مناسب نسبت به معرفی شهدای استان هرمزگان با توجه به برگزاری این کنگره اقدام کنند.

وی گفت: به مناسبت برگزاری این کنگره برنامه‌های متنوع در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در این استان برگزار می شود.

شایان ذکر است،حضور و گفت و گو با خانواده شهدا در برنامه های صداوسیمای خلیج فارس جهت آشنایی نسل جوان و مردم، برگزاری میزگرد نقش شهدا در دانشگاهها و مراکز آموزشی،کاشت درخت نخل به جای نهال و درصورت امکان آویز تصویر و پلاک شهدا، مستند سازی از برگزاری کنگره جهت حفظ و ثبت این رویدادمهم کشوری در استان برای نسل های آینده از پیشنهادات استاندار هرمزگان در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان بود.

در این نشست از لوگو و پوستر کنگره نیز  رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز