خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۱۵۰ درصدی خیرین از ظرفیت های نوسازی مدارس هرمزگان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۴۳۹

هاشمی، تلاش در راستای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی را از مهم‌ترین سیاست های کاری خود اعلام کرد و گفت: رشد مشارکت ۱۵۰ درصدی خیرین از ظرفیت های نوسازی مدارس هرمزگان است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ضمن تجلیل از خدمات ارزنده دوران مدیرکی مهندس احمدی، اظهار کرد: از تمامی استعدادها و توانمندی های خود و همکاران در جهت بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در استان بهره خواهم گرفت.

وی با اشاره به بیان چالش های حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در سخنان سخنران های این آیین، به تشریح ظرفیت های موجود این حوزه پرداخت و افزود: رشد مشارکت ۱۵۰ درصدی خیرین، وجود همکاران پرتلاش در مجموعه اداره کل نوسازی که خود به نوعی از خیرین به شمار می روند، بخشی از ظرفیت های نوسازی مدارس هرمزگان است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از مجمع خیرین که با پیگیری ها نقش موثری در بهبود شرایط دارد به عنوان یکی دیگر از ظرفیت های این حوزه نام برد و عنوان کرد: حمایت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز بخش دیگری از این ظرفیت هاست.

وی با بیان اینکه با پیگیری های لازم از همه این ظرفیت ها برای بهبود فضاهای آموزشی استفاده خواهیم کرد، افزود: بخش نوسازی مدارس هرمزگان را به کارگاه سازندگی تبدیل می کنیم.

هاشمی از پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز به عنوان یکی دیگر از سیاست های مدیریت جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان یاد کرد و با اشاره به تعامل خوب مجموعه آموزش و پرورش، گفت: حمایت و همراهی مدیریت عالی استان نیز ما را به ادامه راه خوشبین می کند.

وی، اهتمام ویژه به استاندارد سازی مدارس را از سیاست دیگر نوسازی برشمرد و بیان کرد: امروز از مجموعه نوسازی مدارس هرمزگان صدای واحدی به گوش می رسد که از این ظرفیت نیز به خوبی بهره خواهیم بُرد.

در این آیین از خدمات بیش از دو سال مهندس « نوید احمدی » مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تجلیل و دکتر « سید فخرالدین هاشمی » نیز به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز