خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

احیای مجدد 29 واحد تولیدی در قزوین

کد خبر : ۸۳۷۴۱۳

امسال ۲۹ واحد تولیدی تعطیل و راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور روز شنبه گفت: امسال ۲۹ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که از سال‌های گذشته به دلایل مختلف اقتصادی از جمله نبود مواد اولیه و نقدینگی، نداشتن بازار فروش و اختلافات مدیریتی تعطیل و راکد بودند با تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی‌های بین دستگاهی به چرخه تولید بازگشتند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود:  با فعال شدن این واحد‌های تولیدی، ۶۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

خانپور بیان کرد: شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با ۶ واحد تولیدی بیشترین سهم را در کارخانجات احیا شده به خود اختصاص داده اند و شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی دانسفهان نیز هرکدام 5 مورد در ردیف بعدی قرار دارند.

به گفته او، امسال همچنین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، ۲ واحد در ناحیه صنعتی آوج و یک واحد در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین۲) و یک واحد در شهرک صنعتی حیدریه فعال و احیا شدند.

در حال حاضر  ۹۱۸ واحد تولیدی با ۲۷ اشتغال با سرمایه گذاری ۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز