خبرگزاری کار ایران

از فردا آغاز می شود ؛

توزیع 768 تن برنج در استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۳۷۵

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: 768 تن برنج پاکستانی در استان توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر اعضا برگزار شد بیان کرد: با توجه به کمبود برنجی که اخیرا در استان به وجود آمده بود تصمیم بر واردات برنج در استان گرفته شد.

وی افزود: توزیع برنج از فردا در فروشگاه‌های بزرگ ،زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سراسر استان با قیمت 890 هزار ریال  صورت می پذیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا شهروندانی که با مسافر برهای شخصی جا به جا می شوند در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت ها بتوانند شماره پلاک خودرو را جهت اعمال جریمه گزارش دهند.

وی  بیان کرد: اگر این عمل صورت بگیرد افزایش قیمت نخواهیم داشت و همچنین افراد شناسنامه دار قیمت ها را بصورت خودسرانه بالا نخواهند برد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان درباره طرح نظارتی درج قیمت گفت: از یکم لغایت 30 آذر ماه طرح کنترل درج قیمت در استان آغاز شده است.

قاسمی  تاکید کرد: عدم درج قیمت بستری را برای برخی افراد فراهم می کند تا سایر مشکلات را به وجود بیاورند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز