خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی شوراهای اسلامی کار زنجان مطرح شد ؛

راهی جز کنترل مصرف بی‌رویه حامل‌های انرژی نبود/ درآمدها باید به تعداد سرانه کشور بین مردم تقسیم شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۶۵

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد فضای مناسب کار و تولید گفت: در کشور قانون اساسی به خوبی عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در هفتمین جلسه گردهمایی شوراهای اسلامی کار استان زنجان در سالروز تصویب قانون کار با اشاره به وجود نداشتن فرهنگ کار در جامعه امروز اظهار داشت: مجلس در بحث گرانی و تصمیم سران قوا مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه مردم زنجان مطالبات خود را بر پایه عقلانیت پایه‌گذاری کرده‌اند، افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک نسبت به گرانی در جامعه تدابیری اتخاذ شود تا از فشار اقتصادی نسبت به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه کاسته شود.

به گفته وقفچی جنگ اقتصادی امروز به مراتب مهم‌تر و سخت‌تر از دیگر جنگ‌ها است.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز راهی جز کنترل مصرف بی‌رویه حامل‌های انرژی نبود، ادامه داد: باید وابستگی‌ها را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس همچنین با اشاره به حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: اگر امروز در کشور تولید رونق داشت شاهد چنین اوضاعی نبودیم.

این نماینده مجلس با اشاره به توزیع عادلانه درآمد و ثروت در بین مردم جامعه ادامه داد: باید این درآمدها به تعداد سرانه کشور بین مردم تقسیم شود.

وقفچی عدم اتکای کارگران را به سرمایه‌دار مهم ارزیابی کرد  و گفت: زنجیره تولید باید به هم متصل باشد که در این کشور این چنین نیست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز