خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

برگزاری آزمون استخدامی در قزوین/ شرکت بیش از 7 هزار داوطلب در آزمون امسال

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۱۳

همزمان با سراسر کشور هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با شرکت ۷ هزار و ۷۲۸ داوطلب در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مولوی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان قزوین گفت: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با شرکت ۷ هزار و ۷۲۸ داوطلب در شش حوزه امتحانی استان آغاز شد. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان قزوین اظهار کرد: داوطلبان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر امروز با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

مولوی اعلام کرد: بیش از نیمی از داوطلبان در این آزمون استخدامی زنان هستند که آمارشان به ۴هزار و ۹۲۵ نفر می رسد.

به گفته وی، تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون اعلام نشده و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت  سازمان سنجش نتایج آزمون را پیگیری کنند.

دستگاه های اجرایی که دارای سهم جذب هستند، شامل: اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل امور عشایر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت مادر تخصصی‌مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هواشناسی است.

بیشترین میزان جذب نیرو در استان قزوین را اداره کل آموزش و پرورش با پذیرش ۳۶۰ نفر به خود اختصاص داده است.

ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۷ اسفند ماه پارسال برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز