خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی هرمزگان اعلام کرد:

شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در هرمزگان خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۰۳

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به مواج بودن دریا در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز شناورهای سبک و صیادی امروز از تردد دریایی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حمزه نژاد اظهار داشت: تا ظهر امروز شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی استان خواهیم بود هرچند احتمال رگبار پراکنده در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس دور از انتظار نخواهد بود.
 
وی افزود: به تدریج از ساعات بعدازظهر و شب  شاهد کاهش ابرناکی و خروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود.

حمزه نژاد ادامه داد: در مناطق دریایی استان به ویژه در جزایر خلیج فارس از جمله جزایر کیش و لاوان افزایش باد شمال غربی در محدوه ۴۰-۳۶ کیلومتر در ساعت (در غرب جزیره لاوان ) خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
 
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان توصیه کرد: با توجه به مواج بودن دریا در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری شود.

وی ادامه داد: صبح جمعه در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش باد شمال شرقی خواهیم داشت که توصیه می شود احتیاط‌های لازم صورت گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: از لحاظ دمایی از جمعه تا اوایل هفته آینده در استان کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز