خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

ادارات و نهادها در شناساندن شهدای هرمزگان نقش آفرین باشند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۷۰

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان مهم ترین رویداد امسال است که ضرورت دارد همه ادارات و نهادها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای استان نقش آفرین باشند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری در نشست ستاد کنگره شهدای هرمزگان بیان کرد: کنگره‌ ملی شهدا، یادواره 1500 شهید است که از یکم الی پنجم دی ماه در مسجدجامع بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره آغازی برای اجرای پروژه‌ محرومیت زدایی خواهد بود. 1500 پروژه محرومیت‌زدایی به نیت 1500 شهید استان را که بخشی از آن در حال اجرا است، کلید می خورد. همچنین در همین ایام امکانات لازم جهت ازدواج ‌۱۵۰۰ زوج فراهم خواهد شد.

سردار سالاری ابراز کرد: اجرای برنامه های متنوع علمی، ورزشی و فرهنگی جزو برنامه های کنگره و اختتامیه این کنگره با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آماده‌سازی مکان اجلاس نیازمند یک توجه ویژه است که معاون عمرانی استانداری هرمزگان و شهردار بندرعباس همکاری لازم را انجام‌داده‌اند و امیدواریم تا ۱۵ آذرماه این مکان آماده شود تا زمینه اقدامات فرهنگی و هنری باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد:همه‌ نهاد‌ها، ادارات و سازمان‌ها باید از تمامی ظرفیت خود جهت آگاه‌سازی مردم نسبت به این کنگره استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز در این اجلاس برپا خواهد شد که از زمان خلقت حضرت آدم و سیر تاریخ ایران از انقلاب تاکنون را به تصویر خواهد کشید که اقدام بسیار ارزشمندی خواهد بود. 

سردار سالاری اظهار کرد: این‌ نمایشگاه ۱۰ روز قبل از کنگره برپا خواهد شد و از مدیران مدارس جهت شرکت دانش‌آموزان در این‌نمایشگاه دعوت می‌شود که اثرگذاری بسیاری را به همراه دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: بخشی از یادواره‌ها را با دریایی و برخی دیگر در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

سردار سالاری عنوان کرد: در انجام این‌حرکت عظیم از ظرفیت موکب‌های اربعین استفاده خواهیم کرد.

وی در انتها افزود: باید به فرزندان شهدا در زمینه ایجاد شغل توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز