خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران تشریح کرد:

آخرین وضعیت محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه / بارش شدید برف در ارتفاعات و توصیه‌های ایمنی به رانندگان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۵۵

رئیس پلیس راه مازندران ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای هراز، چالوس و فیروز کوه در این استان، از بسته شدن جاده سوادکوه به دلیل بارش برف و بوران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی با اشاره به بارش برف شدید در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه محدوده گدوگ و کیاسر – سمنان گفت: از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز مسیر سوادکوه - فیروزکوه و بالعکس به دلیل بارش برف و بوران و نیز تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی بسته است.

رئیس پلیس راه مازندران به برفی و لغزنده بودن سطح جاده‌های کوهستانی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر – سمنان اشاره کرد و بر همراه داشتن زنجیر چرخ، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، حرکت با چراغ روشن در زمان بارندگی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و همچنین لوازم گرم زمستانی تاکید کرد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه راهداران در حال نمک پاشی مسیر‌های برف گیر هستند، گفت: جاده‌های پایین دست به ویژه جاده‌های ساحلی رامسر، نوشهر، نور، ساری، بهشهر و جویبار بارانی است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد کامیون، کامیونت و تریلر در جاده هراز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است، گفت: تردد انواع کشنده‌های سنگین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ فردا و پس فردا پنجشنبه و جمعه سی ام آبان و یکم آذر در این جاده ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قدمی به ممنوعیت آمد و شد انواع وسایل نقلیه مسیر کرج به مرزن آباد از ساعت ۱۳ جمعه و ساعت ۱۶ مسیر مرزن آباد به کرج اشاره کرد و افزود: محدودیت ترافیکی جاده چالوس تا ساعت ۲ بامداد شنبه دوم آذر ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴، ۲۱۸۲۴۴۲۰، ۲۱۸۲۴۴۲ با پیش شماره ۰۱۱، شبانه روز آماده پاسخگویی در باره وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران دارای ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی بوده و جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت و جاده کیاسر به استان سمنان متصل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز