خبرگزاری کار ایران

امیری خبر داد:

برگزاری ۷۵۰ برنامه هفته بسیج در استان هرمزگان با رویکرد خدمات اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۴۲

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: هفته بسیج امسال با برگزاری ۷۵۰ برنامه فرهنگی و ۱۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سرهنگ هدایت الله امیری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج بیان  کرد: امسال هفته بسیج به یک دلیل ملی و یک دلیل استانی نسبت به سالیان گذشته تفاوت دارد و امیدواریم بهتر بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم. دلیل ملی 40 سالگی ایجاد بسیج مستضعفین و ورود به گام دوم انقلاب اسلامی و دلیل استانی برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در دی ماه است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: سربلندی و افتخار کنونی کشور از برکت خون شهدا است و در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با استعانت از شهدا می توان راه را ادامه داد و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی شد.

 وی ادامه داد: شعار هفته بسیج امسال "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" است و از پنجشنبه 30 آبان تا 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: آغازگر برنامه های هفته بسیج روز پنجشنبه با عنوان "بسیج مقاومت، ایثار و شهادت" است و در این روز غبار روبی قبور شهدا و برگزاری دعای کمیل با حضور گسترده بسیجیان را خواهیم داشت.

امیری تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای محلات، برپایی میز خدمت بسیج در مصلی ها و ارائه خدمت به نماز گزاران دیگر برنامه روز دوم هفته بسیج است. 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: سه شنبه 5 آذر با شعار "بسیج دفاع و امنیت" تجمع بزرگ بسیجیان را خواهیم داشت، همچنین بسته های غذایی میان اقشار کم درآمد در قالب بسیج سازندگی توزیع می شود و از بسیجیان پیشکسوت نیز تقدیر می شود.

امیری ابراز کرد: رویکرد برنامه های ما در هفته بسیج انجام خدمات اجتماعی است و از این رو پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را اجرا و افتتاح خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان به نیابت از هر شهید هر روز یک پروژه افتتاح می کنیم،  1500 بسته لوازم التحریر و لباس فرم مدارس میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: در هفته بسیج جمعا 750 برنامه متنوع فرهنگی و 120 پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی شامل طرح‌های آبرسانی، مسکن محرومان، احداث زمین ورزشی، احداث پارک محله، ساخت مساجد، مرمت و بازسازی کتابخانه و احداث خانه عالم برگزار می شود. 

وی افزود: در قالب اقتصاد مقاومتی افتتاح کارگاه پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، مرغ بومی، بازارچه‌های محلی و تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد و نمایشگاه‌های اقتصاد محلات در قالب طرح تحول محلات را خواهیم داشت. 

امیری تصریح کرد: برای این طرح ها یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که در مجموع طرح ها با 50 درصد صرفه جویی به بهره‌برداری می رسند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همراهی رسانه‌ها بتوانیم برنامه‌های هفته بسیج و کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان اطلاع رسانی شود و به ترویج فرهنگ بسیج کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز