خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

روابط عمومی‌ها با خلاقیت و نوآوری عملکرد دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی ها نیازمند خلاقیت و نوآوری در راستای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی هستند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سعید ناجی در نشست با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، عنوان کرد: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و بتوانند نقش خود در قبال مجموعه را به درستی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید بتوانند دستاوردها و عملکرد مجموعه خود و به تبع آن دولت را به جامعه منعکس کنند که انتظار می‌رود بسیار بهتر از این عمل کنند.

ناجی خاطرنشان کرد: چنانچه روابط عمومی‌ها در جای خود قرار گیرند و از وظایف خود به درستی آگاه باشند می توانند بار بسیاری از مشکلات را از دوش دولت بردارند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها نیازمند خلاقیت و نوآوری در راستای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: آگاهی بخشی به جامعه از عملکرد دستگاه های اجرایی استان از وظایف ذاتی روابط عمومی ها است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مدیران و دستگاه ها فعالیت و عملکرد موثری در توسعه استان و افزایش اشتغال در جامعه داشته اند که به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی روابط عمومی ها، مردم از آنها مطلع نشده اند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی به موقع عملکرد دستگاه های اجرایی توسط روابط عمومی ها موجب ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان هم در این نشست به برنامه های پیشرو اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه ها موظفند مکاتبات ارسالی در خصوص کنگره ملی۱۵۰۰ شهید را اجرایی و گزارش آن به روابط عمومی استانداری تا پایان هفته ارسال شود. 

در این نشست دلایل و ضرورت اجرای طرح مدیریت سوخت توسط روابط عمومی شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان تشریح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز