خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری قزوین تاکید کرد:

احداث مرکز اقامتی در بوستان فدک قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۰۵

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: بوستان فدک منطقه باراجین قزوین بزرگترین مرکز گردشگری استان است که ساخت مرکز اقامتی در این مکان واجب و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی علیخانی قزوین در جلسه بررسی احداث هتل گردشگری بام سان در بوستان فدک اظهار کرد: بوستان فدک تنها مکان تفریحی استان  است  و  مورد توجه مسافران متعددی  قرار گرفته، اما تا کنون مجهز به داشتن یک مرکز اقامتی نیست.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین با دارا بودن یک هزار و ۳۰۰ اثر تاریخی و باستانی هنوز از داشتن یک هتل پنج ستاره محروم است و گردشگران اغلب در اقامت شبانه خود مشکل دارند. همچنین هتل به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی در جذب گردشگر ضروری است.

علیخانی اعلام کرد: از سال ۸۶ تاکنون بیش از ۱۰ مجوز هتل در استان قزوین صادر شده، اما هیچ یک  از آنها به مرحله ساخت نرسیده است و باید با نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران این حوزه توجه کرد.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ملی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و شهرداری در قزوین گفت: این نمایشگاه‌ها باعث شده تا استان قزوین در بین استان‌های مختلف کشور بیشتر شناخته شود و ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان به ویژه منطقه بوستان فدک افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: سرمایه‌گذاری در توسعه اقتصادی استان نقش پررنگی دارد، عده‌ای تصور می‌کنند که سرمایه‌گذار نباید به دنبال نفع شخصی باشد، درحالی که ملاک سرمایه‌گذاری ماندگار این است که سرمایه‌گذار در کنار ارائه خدمات به دنبال منافع شخصی نیز باشد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین: سرمایه‌گذاران در این شرایط اقتصادی بیشترین موانع را در دستگاه‌های اداری تجربه می‌کنند، درحالی که می‌توانند از راه‌های دیگر سودآوری داشته باشند و خدماتی هم به مردم ارائه نکنند.

علیخانی تاکید کرد: باید قبل از شروع هرنوع فعالیت در عرصه سرمایه‌گذاری، مطالعات بازاریابی آن نیز تهیه شود چون بی‌توجهی به این موضوع سبب شده در حوزه‌های مختلف شاهد موانع و مشکلات فراوانی باشیم.

۹۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قزوین شناسایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز