خبرگزاری کار ایران

3 قاچاقچی در آذربایجان‌غربی جریمه میلیاردی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۴۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت:3 قاچاقچی در آین استان جریمه میلیاردی شدند.

به گزارش ایلنا، محمد اقوامی گفت: سه قاچاقچی در شهرهای خوی و ماکو به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اقوامی افزود: این 3 قاچاقچی قصد داشتند طی هفته گذشته سیگار، لوازم یدکی و مصالح ساختمانی قاچاق را از مرزهای شمال آذربایجان غربی به کشور وارد کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از این پرونده ها، قاچاقچی مصالح ساختمانی که قصد داشت ۸۰۰ عدد دستگیره در، ۱۲۰عدد بتونه و ۳۲۰ عدد جای حوله را از مرز خوی با یک دستگاه تریلی وارد کشور کند، توسط قاضی پرونده به پرداخت ۵۳۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی دیگری به جرم قاچاق لوازم یدکی خودرو در مرز ماکو بیان کرد: از این قاچاقچی نیز چهار دستگاه گیربکس، ۲ دستگاه میل لنگ و یک عدد سرگیربکس کشف و پرونده او به شعبه تعزیرات حکومتی این شهر ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاقچی این پرونده نیز ۵۳۹ میلیون ریال جریمه شد.

اقوامی همچنین از کشف ۵۴۰ باکس سیگار خارجی در مرز خوی خبر داد و گفت: این قاچاقچی هم از سوی شعبه تعزیرات حکومتی به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: علاوه بر جریمه های صادره، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلف های مربوط به کالا و خدمات و تخلفات حوزه بهداشت و درمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز