خبرگزاری کار ایران

بهره مندی 80 درصد قزوینی ها از طرح حمایت سهمیه بندی سوخت

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۷۸

حدود ۸۰ درصد از جمعیت استان قزوین مشمول دریافت بسته حمایت معیشتی دولت یا کمک‌های حاصل از درآمد اصلاح بنزین به خانوارها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: براساس برآوردهای اولیه ۳۱۷ هزار خانوار در استان قزوین مشمول دریافت این کمک‌ها می شوند.

ابوالفضل یاری با بیان اینکه ماهانه حدود ۴۳ میلیارد تومان در قالب منابع اصلاح قیمت بنزین به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول در استان قزوین پرداخت شده است، اظهار داشت: این کمک ها علاوه بر مبالغ مربوط هدفمندی یارانه هاست که از قبل به شکل ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد.

این مسئول با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین بنابر مصالح کشور و براساس یک تصمیم کارشناسی توسط سران قوا اجرایی شده است، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین صرف کمک به معیشت مردم به ویژه خانوارهای کم درآمد می شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی دولت در این طرح مانند یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود ، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این طرح از محل درآمدهای کسب شده اصلاح قیمت بنزین ماهانه به خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان،خانوارهای دونفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای با تعداد نفرات بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می شود.

این مسئول همچنین گفت: روستائیان و عشایر، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، کارگران، کارمندان و معلمان جزو اقشاری هستند که بسته نقدی حمایتی به آنان پرداخت می شود.

استان قزوین براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای یک میلیون و ۲۷۳ هزار نفر جمعیت است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز