خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان خبر داد:

تمام خطوط اتوبوسرانی فعال است/تخریب 80 دستگاه اتوبوس شرکت واحد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۱۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با وجود خساراتی که به شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان وارد شده، سرویس‌دهی به شهروندان در معابری که مسیرها باز و از لحاظ ایمنی مشکلی ندارند قطع نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، قدرت افتخاری با اشاره به حوادث و رویدادهای اخیر که منجر به خسارات زیادی به شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان شد، اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری نزدیک به 80 دستگاه اتوبوس شرکت واحد دچار سوختگی جزئی و یا حریق کامل شدند با این وجود سرویس‌دهی به شهروندان در معابری که مسیرها باز و ایمنی وجود دارد، قطع نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، تعداد ناوگان اتوبوس کمتری به سطح شهر اعزام و سرفاصله برخی خطوط بیشتر شده است که امیدواریم سرویس‌دهی به شهروندان با همین روند و در صورت لحاظ شدن موارد ایمنی و ترافیکی ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: باید توجه داشت حضور اتوبوس‌ها در سطح شهر علاوه بر اینکه می‌تواند مفید و موثر باشد به همان میزان هم چنانچه در جایی با مشکلی مواجه شود باعث ایجاد راهبندان می‌شود.

افتخاری با اشاره به میزان خسارات وارد شده به شرکت اتوبوسرانی افزود: برآورد دقیقی از این موضوع صورت نگرفته اما نزدیک به 50 میلیارد تومان خسارت به اتوبوسرانی وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه خطوط اتوبوسرانی در حال حاضر فعال است، گفت: با این وجود و به دلیل مشکلات پیش آمده خدمات‌ دهی به شهروندان با تعداد اتوبوس‌های کمتری صورت می‌گیرد. البته سعی شده سرویس‌دهی در هیچ خطی حتی خط‌های طولانی قطع نشود و تا جایی که امکان دارد ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: اموال در اختیار سازمان واحد اتوبوسرانی متعلق به مردم است بنابراین تخریب اتوبوس‌ها، اماکن و تجهیزات عمومی مورد پسند هیچ شهروند اصفهانی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز