خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:

65 سازمان مردم نهاد در قزوین تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۷۳۰

قاسمی گفت: چشم انداز 1400 باید 65 سازمان مردم نهاد تشکیل شود که امسال این امر برای استان قزوین محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ستاد ساماندهی امور جوانان استان صبح امروز - دوشنبه 27 آبان ماه- به ریاست هدایت‌الله جمالی پور با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، مهران قاسمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش استان و جمعی از مدیران استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

مهران قاسمی در این جلسه بیان کرد: در تعریف حوزه جوانان در کشور چهار ماموریت ملی و استانی در چهار مورد مشارکت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد، آموزش پیش از ازدواج و نحوه پرداخت وام ازدواج، اجرای طرح های ملی و رصد عملکرد دستگاه های استان است.

وی گفت: در چشم انداز 1400 باید 65 سازمان مردم نهاد تشکیل شود که امسال این امر برای استان قزوین محقق شد و به ازای هر پنج هزار نفر یک سازمان مردم نهاد باید ایجاد شود که با توجه به وضعیت ورود و خروج، چشم انداز استان محقق شد.

وی گفت: تقسیم این سازمان ها امری مهم است و 15 حوزه فعالیت این 65 سازمان را رصد می کنند که حدود 33 درصد این سازمان ها را بانوان تشکیل می دهند و مجموعا بیش از 2 هزا نفر تحت آموزش پیش از ازدواج قرار گرفتند.

معاون امور جوانان اداره کل پرزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: نکته سوم در طرح های ملی است که در پایان آذرماه با موضوع کارآفرینی اجتماعی اجرا می شود.

قاسمی افزود: حوزه چهارم رصد عملکرد دستگاه های استان می باشد که نقاط قوت و ضعف را ارائه می دهیم و اقداماتی برای ستاد جوانان در این زمینه وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز