خبرگزاری کار ایران

وعده استاندار یزد:

یزد را به شهر مطلوب گردشگری دنیا تبدیل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۶۹۵

استاندار یزد با اشاره به ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برای مناسب‌سازی فضای شهری، گفت: قول می‌دهیم با جدیت در حوزه مناسب‌سازی فضای شهری حرکت کنیم و یزد را به عنوان شهر مطلوب گردشگری در ایران و دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در آیین رونمایی از پوستر «اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین» که به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ شهر دوستدار معلول را باید همه دستگاه‌ها دنبال کنند و پیش قدم شدن شهرداری در این حوزه، وظیفه دیگران را بسیار سنگین کرده است.

وی با تاکید بر این که همه مدیران و دستگاه‌ها در این زمینه حتماً اقدامات لازم را انجام دهند،‌ افزود: وقتی که ما از شهر جهانی صحبت می‌کنیم و ثبت جهانی به عنوان برندی شاخص مطرح می‌شود، ایجاد زیرساخت‌های شهر در دسترس باید در اولویت اجرایی دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران مرتبط قرار گیرد.

استاندار در ادامه با بیان این که بخشی از معنا و مفهوم شهر جهانی در واقع مناسب بودن فضای شهری برای زندگی و رفت و آمد تمام افراد جامعه است، گفت:‌ حضور تمام افراد اعم از زن و مرد،‌ پیر و جوان و سالم و معلول در جامعه از جمله شاخصه‌های جامعه‌ای پویا و شهری جهانی است.

طالبی خطاب به جامعه معلولان استان نیز تصریح کرد: قول می‌دهیم که با جدیت در حوزه مناسب‌سازی فضای شهری حرکت کنیم و تمام توان و ظرفیت یزد را برای این منظور مورد استفاده قرار دهیم و حتی یزد را به عنوان یک شهر مطلوب گردشگری در ایران و دنیا معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری، این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد:‌ نگاه اجتماعی و فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در راستای مناسب‌سازی فضای شهری قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش ایلنا، اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان طی دو مرحله از دهم تا بیستم آذرماه با حضور نمایندگان انجمن‌های ضایع نخاعی کشور به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود. راه‌اندای نهضت مناسب‌سازی فضای عمومی، مناسب‌سازی معابر شهری و ابنیه تاریخی، کسب عنوان یزد شهر دوستدار معلول، تلاش برای تبدیل شدن یزد به شهر در دسترس، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توجه بیش از پیش به حقوق شهروندی از جمله اهداف تعیین شده برای این جشنواره ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز