خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

29 واحد تولیدی راکد در قزوین احیا و دوباره فعال شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۶۵۷

۲۹ واحد تولیدی تعطیل و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین سال‌جاری احیا و دوباره فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: با حمایت‌های دولت و با تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی‌های بین دستگاهی، این واحدها که از سال‌های گذشته به‌دلایل مختلف اقتصادی از جمله نبود مواد اولیه و نقدینگی، نداشتن بازار فروش، اختلافات مدیریتی و... تعطیل و راکد بودند.

حمیدرضا خانپور افزود: با احیا و راه‌اندازی دوباره این واحدها ۶۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

این مسئول گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف با فعالان بخش خصوصی، بانک‌ها، تامین اجتماعی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه قضا در پی بازگشایی و فعالیت دوباره واحدهای تعطیل تولیدی هستیم.

وی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با ۶ واحد تولیدی بیشترین سهم را در کارخانجات احیا شده به خود اختصاص داده‌اند و شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی دانسفهان نیز هرکدام پنج مورد در ردیف بعدی قرار دارند.

این مسئول گفت: امسال همچنین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، ۲ واحد در ناحیه صنعتی آوج و یک واحد در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین۲) و یک واحد در شهرک صنعتی حیدریه فعال و احیا شدند.

۹۱۸ واحد تولیدی با ۲۷ اشتغال در با سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز