خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری استانداری قزوین:

جذب سرمایه گذار با مشکل مواجه است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۸۰

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: جذب سرمایه گذار در استان قزوین با مشکلات و موانعی روبرو است که باید به آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی علیخانی امروز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به هفت سرمایه گذار اظهار کرد: استان قزوین با داشتن موقعیت مناسب جغرافیای اقتصادی مورد توجه سرمایه‌گذاران است؛ اما سرمایه‌گذاری که ۵۰ درصد موجودی آن به بانک وابسته باشد بعد از شروع فعالیت به مشکل خورده و این موضوع ضرورت بررسی اهلیت سرمایه‌گذاران را دوچندان می کند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین عنوان کرد: متاسفانه برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری به دلیل بی‌توجهی به اهلیت سرمایه گذاران متوقف و معطل باقی مانده اند.

علیخانی ابراز کرد: اهلیت سرمایه‌گذاران موضوع مهمی است که مدیران هر دستگاه در حوزه خود باید برای پیشگیری از مشکلات بعدی به آن توجه کرده و از آن غفلت نکنند.

وی با اشاره به درخواست برخی از واحدهای تولیدی برای مجوز انشعاب گاز افزود: شهرداری موظف است در محدوده حریم شهری برای واحدهای تولیدی مجوز حفاری صادر و به شرکت گاز پاسخگو باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: براساس قانون ۸۰ درصد از درآمدهای کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری ها باید در همان محل هزینه شود و ساکنان ناحیه شهری نباید در اعطای مجوزها معطل و بلاتکلیف بمانند.

در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران استان قزوین که در دفتر معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، سرمایه‌گذاران مشکلات و خواسته های خود را عنوان کردند که شامل: درخواست تغییر کاربری و مجوز احداث سوله برای بسته بندی غلات و حبوبات، درخواست رفع مشکل برق یک واحد صنعتی ، مشکلات انشعاب گاز ۲ واحد گلخانه ای ، صدور مجوز یک شرکت تعاونی و مشکلات راه اندازی یک تالار پذیرایی در شهرستان بوئین زهرا بود.

 در این جلسه راهکارهای لازم برای حل مشکلات سرمایه گذاران با طرح مباحث فنی و کارشناسی توسط مسئولان دستگاه های اجرایی مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز