خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات یزد خبر داد:

تشدید نظارت‌های تعزیرات بر بازار/ برخورد جدی با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۰۵

مدیرکل تعزیرات یزد از نظارت ویژه بر بازار در این استان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در باره تشدید نظارت ها بر بازار با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی پرونده‌های تشکیل شده در موارد افزایش قیمت‌ به بهانه افزایش نرخ بنزین گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات از امروز فعال شده است و بر بازار نظارت ویژه و مستمر دارند.

وی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات با همکاری سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف به صورت ویژه و مستمر در دو نوبت صبح و بعداز ظهر بازار را رصد و بر آن نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بر هر نوع کالایی مگر به صورت قانونی از سوی اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صمت، پذیرفتنی نیست ادامه داد: هر گونه افزایش قیمت باید در چهارچوب خاص و با تایید کمیسیون‌های مربوطه است.

سالاری با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی به شدت با متخلفانی که اقدام به افزایش قیمت به هر اندازه و بدون مصوبه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کنند، برخورد می‌کند عنوان کرد: با افراد متخلفی که قصد افزایش قیمت به صورت خودسرانه و ایجاد اختلال در بازار را داشته باشند، برخورد جدی و قانونی می شود.

وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف برخی از هزینه‌ها را با توجه به نرخ‌نامه مصوب می‌کند ولی هر نوع افزایش قیمت بدون در نظر گرفتن این مسئله، غیرقانونی است. تصریح کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه افزایش قیمت‌ها را از طریق شماره تلفن ۱۳۵ با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز