خبرگزاری کار ایران

در ۴ رده سنی صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی بانوان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۸۷

مسابقات دوصحرانوردی مردان و زنان استان به مناسبت هفته وحدت در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این مسابقات روز یکشنبه به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های کشوری در جاده سلامت شهر قزوین و شهرک مهرگان برگزار شد.

در پایان رقابت‌های بخش بانوان در رده سنی نونهالان در ماده سه کیلومتر فاطمه کلهر، زینب چهل میران و مبینا قنبری و در رده نوجوانان ماده چهار کیلومتر فاطمه ابراهیمی، ندا جهانی و حدیثه مهدی به مقام‌های برتر دست یافتند.

در رده جوانان ماده ۶ کیلومتر نیز زهرا کرمی، مصومه کرمی و نرگس رضایی و در رده بزرگسالان ماده ۱۰ کیلومتر مهدیس بذرافشان، زهرا ابراهیمی و آوا خدابنده اول تا سوم شدند.

مسابقات بخش مردان نیز با شناخت نفرات برتر در شهرک مهرگان برای حضور در رقابت‌های کشوری پایان یافت.

در بخش بزرگسالان این رقابت‌ها بهرام سیمیاری و محمد حسین مظفر نیکو، در رده نونهالان جمال نصری، محمد حسین مهدی و ابوالفضل اسدی، در رده نوجوانان مهدی رستمی، سعید افشار نجفی و امیر حسین سیاهکلی و در رده جوانان محمد رستمی، محمد مظفر نیکو و محمد ولی بیگی مقام‌های برتر را به دست آوردند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر رده سنی حکم و مدال قهرمانی استان با حضور میکاییل کاکاوند رئیس هیات دوومیدانی استان و زهرا بهشتی راد نایب رئیس هیات اعطا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز