خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان :

برآورد دقیقی از میزان خسارت های وارده نداریم/ خسارت به شهر، خسارت به مردم است/ تلاش سیستم شهری برای فعال کردن حمل و نقل عمومی

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۳۴

شهردار اصفهان گفت: در صورت اطمینان از تامین امنیت مردم، روز یکشنبه مترو برای خدمت رسانی به شهروندان فعال می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در اولین دقایق بامداد روز یکشنبه با اعلام اینکه برآورد دقیق از خسارت های وارد شده به شهر موجود نیست اظهار داشت: اتفاقات روز گذشته متاسفانه خسارت های زیادی به سازه‌های شهری و اموال مردم وارد کرد که آماردقیقی از میزان خسارت ها نداریم.

وی با اشاره به خسارت های شهری وارد شده به اموال عمومی در اعتراض شهروندان به گرانی بنزین افزود: چندین دستگاه اتوبوس، ماشین آتش‌نشانی که برای خدمت رسانی اعزام شده بودند، فضای سبز شهری، تابلوها شهری و چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و نیز اماکن عمومی و چندین بانک به شدت آسیب دیده اند.

شهردار اصفهان یادآور شد: خسارت به شهر خسارت به مردم است و هیچ انسان منصفی این رفتار را نمی پسندد و نمی پذیرد. چراکه هزینه این خرابی ها به مردم تحمیل می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک مردم و فضای خوبی که ایجاد می شود بتوانیم آسیب ها و خسارات وارده را از سطح شهر پاک کرده و شهر را برای خدمت رسانی به شهروندان آماده کنیم.

نوروزی تاکید کرد: اگر بتوانیم تا صبح خسارت های وارده به سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها را بازسازی کنیم و نیز از تامین امنیت شهروندان در مترو مطمئن شویم، شاید امکان ارئه خدمات حمل و نقل عمومی حاصل شود.

وی با بیان اینکه راه حل رویارویی با مشکلات این نیست اضافه کرد: چنانچه مشکلی ایجاد می شود، بهتر است در آرامش در صدد رفع آن باشیم، چراکه این شرایط اصلا به نفع مردم نیست.

شهردار اصفهان گفت: دستگاه خدمت رسان شهرداری تلاش می کند که شرایط شهر به حالت عادی بازگردد تا شهر تمیز و  آرامی را در اختیار مردم قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز